В навчальному посібнику викладено розділи, що з точки зору традиційних підходів висвітлюють маркетингову діяльність в готелях та ресторанах. До таких розділів можна віднести: сутність маркетингу; характеристика маркетингового середовища; маркетингові дослідження в готельно-ресторанному бізнесі; поведінка споживачів в готельно-ресторанному бізнесі; товарна політика готельно-ресторанних підприємств; маркетингова цінова політика готельно-ресторанних підприємств; маркетингова політика розподілу (дистрибуції) готельних та ресторанних підприємств; планування, організація та контроль маркетингової діяльності готельно-ресторанних підприємств. В навчальному посібнику відображено нові підходи в маркетинговій діяльності готелів та ресторанів. Серед них можна виділити матеріали про соціальний маркетинг в готельно-ресторанному бізнесі та дизайн у маркетинговій стратегії готельно-ресторанного закладу.
Навчальний посібник може бути корисним не тільки для студентів та викладачів, але й для всіх, хто практично займається питаннями маркетингу в готельному та ресторанному бізнесі.
ЗМІСТ
ВСТУП
КОНТЕНТ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГ ГОТЕЛЬНОГО ТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ» …10
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ. МАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНОГО ТА РЕСТОРАННОГО бІЗНЕСУ..13
Тестові завдання до першого розділу………………………………………..29
Контрольні запитання до першого розділу………………………………….33
Теми рефератів (курсових робіт) до першого розділу……………..…34
Література до першого розділу…………………………34
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА...36
Тестові завдання до другого розділу……………44
Контрольні запитання до другого розділу…………47
Теми рефератів (курсових робіт) до другого розділу…47
Література до другого розділу..47
РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ…49
Тестові завдання до третього розділу….62
Контрольні запитання до третього розділу…...67
Теми рефератів (курсових робіт) до третього розділу….68
Література до третього розділу….68
РОЗДІЛ 4. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ….70
Тестові завдання до четвертого розділу………84
Контрольні запитання до четвертого розділу……...92
Теми рефератів (курсових робіт) до четвертого розділу………92
Література до четвертого розділу…………93
РОЗДІЛ 5. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ….….95
Тестові завдання до п’ятого розділу……121
Контрольні запитання до п’ятого розділу……....127
Теми рефератів (курсових робіт) до п’ятого розділу………127
Література до п’ятого розділу…………...128
РОЗДІЛ 6. МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ…………129
Тестові завдання до шостого розділу……………139
Контрольні запитання до шостого розділу .……..146
Теми рефератів (курсових робіт) до шостого розділу………….46
Література до шостого розділу………………………………..146
РОЗДІЛ 7. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ (ДИСТРИБУЦІЇ) ГОТЕЛЬНИХ ТА РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ…149
Тестові завдання до сьомого розділу……75
Контрольні запитання до сьомого розділу…......177
Теми рефератів (курсових робіт) до сьомого розділу.177
Література до сьомого розділу…………...178
РОЗДІЛ 8. СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ…..180
Тестові завдання до восьмого розділу…………200
Контрольні запитання до восьмого розділу……..........207
Теми рефератів (курсових робіт) до восьмого розділу…….207
Література до восьмого розділу…...208
РОЗДІЛ 9. ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ…210
Тестові завдання до дев’ятого розділу….227
Контрольні запитання до дев’ятого розділу….....235
Теми рефератів (курсових робіт) до дев’ятого розділу……236
Література до дев’ятого розділу…...236
РОЗДІЛ 10. ДИЗАЙН У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ЗАКЛАДУ….238
Тестові завдання до десятого розділу………...263
Контрольні запитання до десятого розділу…........267
Теми рефератів (курсових робіт) до десятого розділу…268
Література до десятого розділу….....270
ПІСЛЯМОВА……272
Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навчальний посібник. Сазонець І.Л., Джинджоян В.В., Яковлєва-Мельник Н.Г., Седлецька О.В. Київ: Видавництво «Каравела». 274 с. 2025 р.
- Виробник: Каравела
- Модель: навчальний посібник
- Наявність: Є в наявності
-
400 грн.
Рекомендовані товари
Ресторанна справа: навч. посіб. / С.В. Майкова, О.М. Вівчарук, О.Б. Маслійчук, І.Р.Удуд/ м. обкл. 424 с. 2024 р.
Навчальний посібник містить матеріали з організації рестора..
510 грн.
Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навчальний посібник. Сазонець І.Л., Джинджоян В.В., Яковлєва-Мельник Н.Г., Седлецька О.В. Київ: Видавництво «Каравела». 274 с. 2025 р.