• Міжнародний туристичний бізнес і логістика в туризмі. Автор: Смирнов І.Г. Любіцева О.О. Відділ: Туризм Рік видання: 2022 Палітурка: М'яка

       Розкрито особливості міжнародного туристичного бізнесу. Навчальний посібник складається з 2-х частин – теоретичної і практичної (кейсів). У теоретичній частині розглянуто міжнародний туристичний бізнес (МТБ) як феномен сучасного світу, теорії МТБ, особливості МТБ як ринку послуг, економічні функції МТБ, компонентну структуру МТБ, регіональну структуру МТБ, міжнародні туристичні організації, нові форми МТБ в умовах глобалізації. Особливу увагу приділено проблемам функціонування МТБ в умовах пандемії COVID-19. Пропонуються тести для тематичного та підсумкового модульного контролю. Практична частина навчального посібника містить 12 кейсів, які ілюструють і доповнюють теоретичні положення, у т.ч. англійською мовою. Кейси мають перелік питань до обговорення. Для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, а також практичних працівників туристичної галузі, всіх, кого цікавлять проблеми міжнародного туристичного бізнесу та логістики.

                                                                               ЗМІСТ

ВСТУП ............................................................................................................................

ЧАСТИНА 1. ТЕОРЕТИЧНА

Розділ 1. Міжнародний туристичний бізнес як феномен сучасного світу

1.1. Зростання значення національного

і міжнародного туристичного бізнесу ................................................................. 7

1.2. Чинники розвитку міжнародного туристичного бізнесу ................................... 9

1.3 Моделі управління туристичним бізнесом за кордоном ................................... 11

Запитання для самоперевірки ................................................................................... 15

Завдання для самостійної роботи ............................................................................ 15

Розділ 2. Теорії міжнародного туристичного бізнесу

2.1. Теорія абсолютних переваг у туризмі ................................................................ 16

2.2. Теорія відносних переваг у туризмі ................................................................... 16

2.3. Теорія співвідношення чинників у туризмі ....................................................... 17

2.4. Теорія життєвого циклу продукції в туризмі .................................................... 19

2.5. Теорія подібності країн у туризмі ...................................................................... 20

2.6. Теорія конкурентних переваг, теорії Маршала, Кругмана ............................... 21

Запитання для самоперевірки ................................................................................... 22

Завдання для самостійної роботи ............................................................................ 22

Розділ 3. Теорія конкурентних переваг М. Портера

та її застосування у туризмі

3.1. М.Портер – автор теорії конкурентних переваг ................................................ 24

3.2. Концепція національного ромбу ......................................................................... 24

3.3. Модель п’яти сил конкуренції ............................................................................ 27

3.4. Мапування стратегічних груп ............................................................................. 29

3.5. Використання моделі п’яти сил конкуренції та побудови мапи

стратегічних груп у туризмі ............................................................................... 30

Запитання для самоперевірки ................................................................................... 32

Завдання для самостійної роботи ............................................................................ 32

Розділ 4. Особливості міжнародного туристичного ринку як ринку послуг

4.1. Туристична послуга та її особливості ................................................................ 33

4.2. Попит та споживання в міжнародному туристичному бізнесі ........................ 34

4.3. Мотивація споживачів у туризмі та її моделювання......................................... 35

4.4. Сегментація міжнародного туристичного ринку .............................................. 37

4.5. Психологічні перепони в міжнародному туризмі.

Явище «культурного шоку» та його подолання 

Запитання для самоперевірки ...................................................................................

42 Завдання для самостійної роботи ............................................................................ 42



Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Міжнародний туристичний бізнес і логістика в туризмі. Автор: Смирнов І.Г. Любіцева О.О. Відділ: Туризм Рік видання: 2022 Палітурка: М'яка

  • Модель: навчальний посібник
  • Наявність: Є в наявності
  • 390 грн.


Міжнародний туристичний бізнес і логістика в туризмі. Автор: Смирнов І.Г. Любіцева О.О. Відділ: Туризм Рік видання: 2022 Палітурка: М'яка