• Менеджмент в туризмі та готельно-ресторанній справі. Підручник. Рек. ВР ОНЕУ. Лебедєв І. В.  м/т. 174 с.	2025 р.

Викладено теоретичні та методологічні основи і практичні підходи управління підприємствами (закладами, організаціями) у сфері туризму, рекреації та готельно-ресторанної справи. Розглянуто історичний процес формування й розвитку менеджменту як науки і практики управління. Основні функції менеджменту та особливості їх виконання на підприємствах туризму, рекреації і готельно-ресторанного господарства висвітлено на засадах людино-центричної парадигми, спрямованої на стійкий соціально-економічний розвиток, задоволення потреб населення, підвищення рівня і якості життя та нагромадження людського потенціалу. 

Для здобувачів вищої освіти освітнього рівня бакалавр усіх форм навчання зі спеціальностей J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» і J3 «Туризм та рекреація». Видання також буде корисним аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів та фахівцям підприємств у сфері туристичної, рекреаційної та готельно-ресторанної діяльності.

ЗМІСТ


ПЕРЕДМОВА.…………….………………….………………….……...…….........5


РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ В  ТУРИЗМІ, РЕКРЕАЦІЇ ТА  ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ ..…………………………………………..….…......…7

1.1. Формування і розвиток менеджменту як науки і практики управління ......7

1.2. Теоретичні основи менеджменту …….....………………………………….14

1.3. Методологічні основи менеджменту ..……………………………………. 19

1.4. Особливості менеджменту на підприємствах туризму, рекреації  та готельно-ресторанного господарства …...…………...........................................21


РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ У ТУРИСТИЧНІЙ, РЕКРЕАЦІЙНІЙ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ.……………….………...….….26

2.1. Сутність планування як функція менеджменту……...…...…......................26

2.2. Процес планування…….………….…….…………...………….……..…….30

2.3. Стратегічне, середньострокове і поточне планування………….…..……..39

2.4. Особливості планування на підприємствах туризму, рекреації та

готельно-ресторанного господарства……..….….................................................43


РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗУВАННЯ  ЯК ФУНКЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ

 ЯК ОБ'ЄКТ МЕНЕДЖМЕНТУ…………………………………………….…..48

3.1. Організаційна діяльність як функція, організація як об'єкт  менеджменту………………………………………………………………………48

3.2. Підприємства туризму, рекреації та  готельно-ресторанного

господарства: сутність, види, особливості …...………………………………...58


РОЗДІЛ 4. УПРАВЛІННЯ  ПЕРСОНАЛОМ  І СТИМУЛЮВАННЯ 

ТРУДОВОЇ  МОТИВАЦІЇ ……………………………...…………………...…..64

4.1. Цілі та основні напрямки управління  персоналом………………...……...64

4.2. Стимулювання трудової мотивації персоналу: сутність,

процес, основні концепції …………………………………………...…………..68

4.3. Особливості управління персоналом на підприємствах

туризму, рекреації та готельно-ресторанного господарства .…………….…....78


РОЗДІЛ 5. УПРАВЛІНСЬКИЙ КОНТРОЛЬ...........……….………………....84

5.1. Сутність, зміст і види управлінського контролю …..……………..............84

5.2. Особливості контролю на підприємствах туризму, рекреації

 та  готельно-ресторанного господарства.……………………...........................89


РОЗДІЛ 6. ФУНКЦІЇ РЕГУЛЮВАННЯ, КООРДИНАЦІЇ ТА КЕРІВНИЦТВА.......................................................................................................93

6.1. Функції регулювання і координації: сутність і методи………..…….…….93

6.2. Керівництво: сутність, види, методи, стилі ………………..........................96


РОЗДІЛ 7. ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ……….……....…102

7.1. Управлінські рішення: сутність і види ……….……......………………….102

7.2. Методи розробки та обґрунтування раціональних управлінських рішень………………………………………………………………………..…...105


РОЗДІЛ 8. ОРГАНІЗАЦІЙНІ КОМУНІКАЦІЇ В ТУРИСТИЧНІЙ, РЕКРЕАЦІЙНІЙ ТА  ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ  ДІЯЛЬНОСТІ…….118

8.1. Організаційні комунікації: сутність і види...……………………….……..118

8.2. Управління комунікаційними процесами……………………...………….122

8.3. Особливості комунікацій на підприємствах туризму, рекреації та  

готельно-ресторанній  діяльності...……………..…………...……………..…..124


РОЗДІЛ 9. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУ В ТУРИСТИЧНІЙ, РЕКРЕАЦІЙНІЙ ТА  ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ …....128

9.1. Результативність менеджменту: сутність і види ..………………………..128

9.2. Економічна  результативність менеджменту: сутність, види, методи оцінки...…………………………………………………………………………..130

9.3. Соціальна  результативність менеджменту: сутність, види, методи оцінки…………………………………………………………………………….133

9.4. Особливості результативності менеджменту на підприємствах

туризму, рекреації та  готельно-ресторанній  діяльності……..……………...135


ІМЕННИЙ  ТА ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК ……….…………………….140


ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК ………………………..…………….……142


СПИСОК  ДЖЕРЕЛ  І  ЛІТЕРАТУРИ …………………………….…............152


ДОДАТОК. Тести і завдання для контролю знань ……….………...………156


Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Менеджмент в туризмі та готельно-ресторанній справі. Підручник. Рек. ВР ОНЕУ. Лебедєв І. В. м/т. 174 с. 2025 р.

  • Виробник: Каравела
  • Модель: підручник
  • Наявність: Є в наявності
  • 300 грн.


Рекомендовані товари

Туристично-ресурсний потенціал території : підручник. Марта Мальська, Наталія Паньків. – Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2023 р. – 534 с. тв. обкл.

Туристично-ресурсний потенціал території : підручник. Марта Мальська, Наталія Паньків. – Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2023 р. – 534 с. тв. обкл.

 Туристично-ресурсний потенціал території : підручник / Марта Мальська, Наталія Паньків. – Київ..

610 грн.

Менеджмент в туризмі та готельно-ресторанній справі. Підручник. Рек. ВР ОНЕУ. Лебедєв І. В. м/т. 174 с. 2025 р.