• Дитячий аутизм та вербально-поведінковий підхід (Th e Verbal Behavior Approach): Навчання дітей з аутизмом та пов’язаними розладами. Автор: Мері Лінч Барбера. 2023 р. 268 с.

     Описаний у книзі Мері Барбери вербально-поведінковий підхід на сьогоднішнійдень зарекомендував себе як найоптимальніший спосіб корекції та розвитку дітейз діагнозом «аутизм». Будучи матір’ю аутичної дитини і водночас сертифікованимфахівцем з прикладного аналізу поведінки, Мері Барбера змогла викласти доситьнепрості концепції та методи цієї науки мовою, зрозумілою кожному з батьків,що виховує аутичну дитину. Книга містить безліч конкретних рекомендаційта прикладів. У цьому сенсі вона може бути рекомендована як фахівцям, так інайширшій батьківській аудиторії — не лише тим, хто виховує аутичну дитину, а йтим, хто просто стикається з проблемами «важких дітей».Цей перелік з Verbal Behavior Approach є зареєстрований за допомогою JessicaKingsley Publishers Ltd. Всі права захищені. Жодна частина твору може бутивикористана без дозволу правовласників. Для читачів віком від 18 років.

Зміст

Передмова В.Г.Ромека.

Подяки

Передмова.

Вступ

Розділ 1

Перше знайомство з прикладним аналізом поведінки

Розділ 2

Основи прикладного аналізу поведінки.

Розділ 3

Оцінка навиків дитини....

Розділ 4

Підбір підкріплень

Розділ 5

Навик вираження прохання.

Розділ 6

Розвиток мовлення у дітей, які не розмовляють

Розділ 7

Безпомилкове навчання й використання процедури перенесення...

Розділ 8

Навчання рецептивним навикам і іншим невербальним навикам.

Розділ 9

Навчання вербальним оперантам

Розділ 10

Об'єднання різних частин програми...

Розділ 11

Як навчити дитину користуватися туалетом і іншим важливим навикам самообслуговування.

Розділ 12

Заключні думки

Коментарі до розділів. 235

Додаток 1

Словник використаних термінів 241

Додаток 2

Вербально-поведінкова оцінювальна форма.

Додаток 3

Приклади жестової мови

Додаток 4

Щоденник спостерігача

Додаток 5

Щотижневі щоденники спостережень

Додаток 6

Корисні інтернет ресурси

Передмова

Мері Барбера написала винятково зрозумілу і корисну

книгу для батьків і фахівців, які щодня стикаються з велики-

ми труднощами, навчаючи дітей з аутизмом та іншими від-

хиленнями розвитку. Книга має солідний концептуальний та

емпіричний фундамент, оскільки вона грунтується на спочат-

ку запропонованому Б.Ф. Скіннером (1) вченні про поведін-

ку. Принципи цього вчення (2) сформували ядро двох широко

відомих методик втручання: дискретного навчання та при-

кладного аналізу поведінки (3), піонером застосування якого

був доктор Івар Ловаас (4). Поведінкові підходи виявилися

настільки вдалими, що У 1999 році глава Міністерства охоро-

ни здоров'я США визнав прикладним аналіз поведінки опти-

мальним способом лікування дітей-аутистів (Розенвассер і

Аксельрод, 20015).

Скіннер вивчав мову всебічно, і в 1957 році опублікував книгу «Вербальна поведінка» (6). Він неодноразово говорив, що ця книга, напевно, стане його найважливішою роботою (наприклад, у публікації 1978 року (7). У «Вербальній пове- дінці» Скіннер представив докладний поведінковий аналіз того, що формує мова. Ця книга важлива, оскільки саме мова є найбільш значущим аспектом людської поведінки. Мова дозволяє нам спілкуватися один з одним, висловлювати свої почуття, повідомляти інших про наші потреби, встановлюва- ти значущі відносини з людьми, реагувати на чужі репліки і краще розуміти навколишній світ.

Мова формує основу освіти, накопичення знань та роз- витку інтелектуальних здібностей, будь-яких видів розумової діяльності та соціальної поведінки. Якщо коротко, мова є на- ріжним каменем людської поведінки. Немає нічого дивного. 

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Дитячий аутизм та вербально-поведінковий підхід (Th e Verbal Behavior Approach): Навчання дітей з аутизмом та пов’язаними розладами. Автор: Мері Лінч Барбера. 2023 р. 268 с.

  • Модель: посібник
  • Наявність: Є в наявності
  • 400 грн.


Дитячий аутизм та вербально-поведінковий підхід (Th e Verbal Behavior Approach): Навчання дітей з аутизмом та пов’язаними розладами. Автор: Мері Лінч Барбера. 2023 р. 268 с.