Фестивальний туризм: теорія та практика: навч. посібник / М. П. Мальська, А. Т. Грицишин, С. В. Білоус, М. Я. Топорницька. Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2023 р. 232 с.
Посібник укладено відповідно до навчальних програм викладання дисциплін «Фестивальний та конференційний туризм», «Маркетинг подій та конференцій», «Етнофестивальний туризм»підготовки спеціалістів за спеціальністями 242 «Туризм» та 241 «Готельно-ресторанна справа». У посібнику висвітлено теоретичні та практичні питання сутності, історії розвитку, менеджменту,маркетингу та територіальної організації фестивального туризму.
Для студентів, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів, фахівців, які цікавляться питаннями фестивального туризму.
Передмова…………………………………………………. 8
Розділ 1. Історія виникнення та становлення фестивального туризму…………………………………. |
11 |
1.1. | Фестивальний туризм як вид подієвого туризму…… | 11 |
1.2. | Початковий етап розвитку фестивального туризму (найдавніші часи – друга половина ХVIIІ століття)... |
17 |
1.3. | Другий етап розвитку фестивального туризму (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)………. |
18 |
1.4. | Третій етап розвитку фестивального туризму (від середини ХХ століття до сьогодні)………………….. |
25 |
1.5. | Фактори розвитку фестивального туризму у сучасному світі………………………………………... |
27 |
1.6. | Передумови виникнення фестивального туризму в Україні…………………………………………………. |
33 |
Розділ 2. Теоретичні засади та сутність фестивального туризму…..…………………………....... |
36 |
2.1. | Поняття, ознаки та види спеціальних подій.………... | 36 |
2.2. | Мотивація проведення спеціальних подій.................. | 40 |
2.3. | Поняття, складові та структура туристичного продукту фестивалів …………………………………. |
42 |
2.4. | Класифікація фестивального туризму………………. | 45 |
2.5. | Тематичні різновиди фестивалів…………………….. | 49 |
2.6. | Виробники фестивального продукту………………... | 54 |
2.7. | Споживачі фестивального туризму………………….. | 55 |
2.8. | Роль посередницьких фірм у фестивальному туризмі……………………………………………….... |
58 |
Розділ 3. Менеджмент фестивального туризму…….. 65
3.1. | Виникнення івент-менеджменту…………………….. | 65 |
3.2. | Поняття менеджменту фестивального туризму…….. | 66 |
3.3. | Цілі та завдання проведення фестивалів. Марке-тинговий мультиплікатор…………………………….. |
69 |
3.4. | Фази життєвого циклу події………………………….. | 71 |
3.5. | Етапи життєвого циклу події………………………… 3.5.1. Дослідження……………………………………. 3.5.2. Творча розробка………………………………... 3.5.3. Планування……………………………………... |
Фестивальний туризм: теорія та практика: навч. посібник / М. П. Мальська, А. Т. Грицишин, С. В. Білоус, М. Я. Топорницька. Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2023р. 232 с. тв. обкл.
- Виробник: Каравела
- Модель: Посібник
- Наявність: Є в наявності
-
360 грн.
Рекомендовані товари
ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ. НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК. М. П. Мальська, М. І. Філь, І. Г. Пандяк. 304 с. т. 2024 р.
У навчальному посібнику систематизовано виклад методологічних та організаційних напрямів&n..
480 грн.
Медичний і оздоровчий туризм (міжнародні та національні аспекти). Навчальний посібник. Мальська М.П., Бордун О.Ю, Антонюк Н.В. (Формат В5). 234 с. т. 2023 р.
Мальська М.П., Бордун О.Ю., Антонюк Н.В. Медичний і оздоровчий туризм (міжнародні та національні асп..
480 грн.
Міжнародний курортний спа-менеджмент : навч. посіб. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, Мальська М. П., Малюга Л. А., Масюк Ю. О. 272 с. тв. обкл. 2023 р
У пропонованому навчальному посібнику зроблено спробу систематизувати використання термінології інд..
350 грн.
ОСНОВИ ТУРИЗМОЗНАВСТВА. Навчальний посібник. Джинджоян В.В., Горожанкіна Н.А., Бойко З.В. 246 с. тв. обкл. 2023 р.
Розглянуто питання щодо різноманіття туризму як унікального соціального явища і соціального інстит..
330 грн.
Інноваційні технології в туризмі та гостинності : навчальний посібник. Дніпро: ДГУ, /Джинджоян В.В., Тесленко Т.В., Горб К.М./ 348 с.
Розкрито інновації у соціально-культурному сервісі та туризмі з використанням досвіду вітчизняних та..
440 грн.
Активний туризм: теорія та практика : підручник. Мальська М.П., Гамкало М.З., Романів П.В. Київ : Видавець ФОП Піча Ю.В., 2024 р. – 248 с. Тверда обклад.
Підручник «Активний туризм: теорія та практика» містить системне викладення фу..
330 грн.
Туристично-ресурсний потенціал території : підручник. Марта Мальська, Наталія Паньків. – Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2023 р. – 534 с. тв. обкл.
Туристично-ресурсний потенціал території : підручник / Марта Мальська, Наталія Паньків. – Київ..
580 грн.
Екскурсологія : підручник. За заг. ред. доктора юридичних наук, професора, В.О. Негодченка. Київ : Каравела, 2023. 370 с.
У підручнику розглядаються теоретичні та практичні питання екскурсійного обслуговування. Висвітлено..
450 грн.
Іміджеологія і PR у туризмі : підручник/ Марта Маль- ська, Наталія Паньків. – Київ : Видавництво «Каравела», 2023. – 246 с. Кольорова.
Розглянуто зміст та сутність поняття PR-у в контексті туристичної діяльності, пр..
505 грн.
Іміджеологія і PR у туризмі : підручник/ Марта Маль- ська, Наталія Паньків. – Київ : Видавництво «Каравела», 2023. – 246 с. Чорно-біла.
Розглянуто зміст та сутність поняття PR-у в контексті туристичної діяльності, пр..
355 грн.
Медичний і оздоровчий туризм (міжнародні та національні аспекти). Навчальний посібник. Мальська М.П., Бордун О.Ю, Антонюк Н.В. Кольорова. 234 с. т. 2023 р.
Мальська М.П., Бордун О.Ю., Антонюк Н.В. Медичний і оздоровчий туризм (міжнародні та національні асп..
580 грн.
ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ. НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК. М. П. Мальська, М. І. Філь, І. Г. Пандяк. (Формат В5 ) (окремі кольорові ілюстраціі). 304 с. т. 2024 р.
У навчальному посібнику систематизовано виклад методологічних та організаційних напрямів&n..
530 грн.
Світовий досвід виникнення та розвитку туризму : навч.- методичний посібник / Марта Мальська, Наталія Паньків. – 2025. – 130 с.
В посібнику висвітлено змістове наповнення навчального курсу «Світовий досвід виникнен..
265 грн.
Фестивальний туризм: теорія та практика: навч. посібник / М. П. Мальська, А. Т. Грицишин, С. В. Білоус, М. Я. Топорницька. Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2023р. 232 с. тв. обкл