• Глобальна освіта: системний та інституціональний виміри : монографія. Гао Вейчжень ; за наук. ред. проф. В. П. Беха. 216 с. 2023 р.

   Глобальна освіта: системний та інституціональний виміри : монографія / Гао Вейчжень ; за наук. ред. проф. В. П. Беха. – Київ : Видавництво «Каравела», 2023 р. – 216 с. Дослідження присвячене генезису глобальної освіти як соціальної потреби і закономірному продукту процесу глобалізації освіти. Аналізується її природа, сутність, зміст і атрибутивні властивості, що набувають планетарної форми, місце і роль людини у привласненні і розпредмечуванні глобального знання про планетарний соціальний організм як цілісність. Подається дуальність буття явища, що одночасно діє в соціумі, в якому має форму соціального інституту, і в суспільстві, де має форму соціальної системи. Планетарна наука подається як джерело її породження на основі оволодіння смислогенезом, а світовий ринок – споживач глобального знання. Окремо проаналізовано це явище в площині соціального інституту і соціальної системи. Доведено, що соціальний інститут шляхом органоценозу породжує інфраструктуру для власного життєзабезпечення, яке обслуговується теорією і практикою педагогіки. Розпредмечування людиною знань у сфері духовного виробництва – смислопродукування – творить і відтворює морфологію соціального світу, а у сфері матеріального виробництва – веде до накопичення артефактів геокультури. Сучасний період розвитку освіти подається як трансформативний, в якому практикуються транскультурні стратегії, трансформативне навчання і планетарне виховання. Визначена перспектива подальшого аналізу саморозгортання явища глобальної освіти.

        Gao Weizhen. Global Education: Systemic and Institutional Dimensions : manuscript. – Kyiv : «Сaravela» Publishing House, 2019. – 216 p. The sis is devoted to the genesis of global education and social needs as a natural product of the globalization of education. Analyzed its nature, essence, content and attribute properties, that become planetary form; place and role of human in appropriation and dеsagrеgation of global knowledge about planetary social organism as an integrity. Served duality of being phenomena that simultaneously acts in society which has the form of a social institution in society which has the form of a social system. Planetary science is presented as the source of its generation, based on mastering sensegenesis, and global market is the consumer of global knowledge. Separataly analysed this phenomenon in the plane of social institution and social system. Proved that social institution by bodycoenosis creates the infrastructure for their own sustenance serviced theory and practice of pedagogy. Dеsagregation of human knowledge in intellectual production – seseproduction – creates and recreates the morphology of the social world, and in material production – leads to the accumulation of artifacts heokultury. The modern period of education served as a transformative practice which transcultural strategies, transformative learning and planetary education. Determined the prospects for further analysis of seld-deployment of a phenomenon of global education. ISBN 978-966-2229-71-1. 

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Глобальна освіта: системний та інституціональний виміри : монографія. Гао Вейчжень ; за наук. ред. проф. В. П. Беха. 216 с. 2023 р.

  • Модель: монографія
  • Наявність: Є в наявності
  • 290 грн.


Глобальна освіта: системний та інституціональний виміри : монографія. Гао Вейчжень ; за наук. ред. проф. В. П. Беха. 216 с. 2023 р.